O nas

O nas

  • Uncategorised
    Liczba artykułów:
    4
  • O nas
    Liczba artykułów:
    9
  • Program
    Liczba artykułów:
    5
    • Edukacja

      Uczę się bawiąc,
      czyli program przedszkolny

      Przedszkolny program dydaktyczny Kangurka zapewnia dzieciom najlepsze przygotowanie do dalszej edukacji szkolnej uwzględniając pełen rozwój dziecka: intelektualny, fizyczny, społeczny oraz twórczy. Rozwijamy ciekawość, aktywność i samodzielność przedszkolaków, a także przyswajanie wiadomości i kształtowanie umiejętności, zapewniając dziecku najlepsze szanse edukacyjne.

      Przedszkolny Program Kangurkowy jest zgodny z podstawą programową wychowania przedszkolnego zatwierdzoną przez Ministra Edukacji Narodowej (Rozporządzenie MEN z dnia 23 grudnia 2008 roku, Dziennik Ustaw z dnia 15 stycznia 2009r.)

      W Kangurku wykorzystujemy tradycyjne i nowatorskie metody pracy z dziećmi, m.in.:

      • Metoda glottodydaktyki – B. Rocławskiego;
      • Metoda „Dziecięca matematyka” – E. Gruszczyk-Kolczyńskiej;
      •  Doskonalenie umiejętności wychowawczych w oparciu o koncepcję T. Gordona   „Wychowanie bez porażek” oraz metody A.Faber i E. Mazlish "Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały; jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły";
      • Metoda „Ruch rozwijający” – W. Sherborne;
      • Metoda "Wychowanie fizyczne w przedszkolu" - K. Wlaźnik;
      • Metoda "Jak wychować  pomysłowca" i "Jak wychować geniusza" - K. Mitros.
      GodzinaPoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek

      9.30 - 11.00       

      Edukacja przyrodnicza
      Realizacja podstawy programowej
      Edukacja językowa
      Realizacja podstawy programowej
      Edukacja matematyczna
      Realizacja podstawy programowej
      Edukacja zdrowotna
      Realizacja podstawy programowej
      Edukacja artystyczno-
      plastyczna
      Realizacja podstawy programowej
       12.00 - 13.00     Pipi    Rozszerzony            język             angielski   Rozszerzony                 język            angielski

        Rozszerzony                  język           angielski

        Rozszerzony                język             angielski

         Rozszerzony               język            angielski

      Liczba artykułów:
      6
    • Zajęcia dodatkowe

      Rozwijam swoje zdolności,
      czyli zajęcia dodatkowe

      Dbając o wszechstronny rozwój uzdolnień i zainteresowań dzieci, proponujemy pakiet zajęć dodatkowych.

      Zajęcia te prowadzone są przez doświadczoną kadrę, specjalistów w poszczególnych dziedzinach.

      Grafik zajęć dodatkowych

      Godzina                          PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek

      8.00-9.00

       

                                            Terapia logopedyczna 

                                                           Terapia logopedyczna

       

      Terapia logopedyczna

       

      Terapia logopedyczna

      9.30-10.00  (PIPI)    

      10.00 -10.30 (Żabki)

      10.30 -11.00   (Myszki)

      Język

      angielski

      Język

      angielski

      Język

      angielski

      Język

      angielski 

      Język

      angielski

      11.30-12.00 (Pipi)

      12.00-12.30 (Myszki)

      Szachy

       

       

       

       

      12.00-13.00     (Pipi)

      Język

      angielski

      Język

      angielski

      Język

      angielski

      Język

      angielski

      Język

      angielski

      14.00-14.30     ( Pipi )

       

      Taniec 

       

       

      Gimnastyka

       korekcyjna

       

       

      Fluoryzacja
      1-sza środa

      Ceramika
      2- ga środa

      Dogoterapia
      3- cia środa

      Sensoplastyka
      4-ta środa 

       

      Rytmika

       

       

      14.30-15.00 (Myszki)

       

      15.00 -15.30  (Żabki)

           

      Liczba artykułów:
      9
  • Aktualności
    Liczba artykułów:
    18
  • Porady

    Strefa rodzica

    Wszystkie Nasze artykuły zostały opracowane na podstawie uznanych na całym świecie książek edukacyjnych takich autorów jak:  Elaine Mazlish i Adele Faber : „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”, E. Gruszczyk – Kolczyńską: „Wspomaganie rozwoju umysłowego”, Thomasa  Gordona: „Wychowanie bez porażek”, Andrea Braun „Mniej… znaczy więcej”, Joannę  Friedl „Moje dziecko idzie do przedszkola”

    Zapraszamy wszystkich Rodziców do zapoznania się z wymienioną literaturą. Naprawdę warto.

    Liczba artykułów:
    7
  • Zapisy
    Liczba artykułów:
    1
  • Galeria
    Liczba artykułów:
    1