Kadra
Kto mnie wychowuje i uczy,
czyli kadra przedszkolarywatnego Kangurek.
Co wyróżnia Kangurkowych nauczycieli?
Umiejętność patrzenia na świat oczami dziecka. Nasi nauczyciele są niewyczerpanym źródłem twórczej energii i zapału – z entuzjazmem wdrażają najnowsze metody pracy, gwarantując wychowanie i nauczanie na najwyższym poziomie.
Kształtują w dzieciach twórczą postawę, rozwijają ich indywidualne zainteresowania i uzdolnienia. Tworzą miłą i ciepłą atmosferę, która sprawia, że każdy wychowanek czuje się u nas jak w domu. Wszyscy nauczyciele posiadają pełne kwalifikacje do pracy w przedszkolu wymagane przez MEN. W swojej pracy realizują program edukacyjny zgodny z nową podstawa programową. Regularnie uczestniczą w dodatkowych formach doskonalenia, kursach, warsztatach, podejmują studia podyplomowe i systematycznie osiągają kolejne stopnie awansu zawodowego.
· Tytuł logopedy z wynikiem bardzo dobrym, Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Filologiczny;
· Tytuł zawodowy magistra wczesnej edukacji z wynikiem bardzo dobrym, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Nauk Społecznych;
· Tytuł zawodowy licencjata pedagogiki z wynikiem bardzo dobrym, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Nauk Społecznych;
· Kurs Kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki dla nauczycieli i wychowawców placówek dla dzieci z upośledzeniem umysłowym, Placówka Doskonalenia Nauczycieli w Bydgoszczy;
· Przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela;
· Uzyskany stopień nauczyciela kontraktowego, rozpoczęty staż na awans nauczyciela mianowanego;
· Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym jako nauczyciel i logopeda;
· Certyfikat „Edukacja prozdrowotna rodziców i dzieci jako metoda przeciwdziałania chorobom jamy ustnej, zorganizowane przez Uniwersytet Medyczny w Białymstoku;
· Uczestnictwo w warsztatach szkoleniowych/kursach doskonalących/szkoleniach:
ü „Rurkowy zawrót głowy – wykorzystanie Bum Bum Rurek w edukacji wczesnoszkolnej”;
ü „Kompozycje tkackie z papieru”;
ü „Wykorzystanie pomiaru dydaktycznego w ocenianiu szkolnym”;
ü „Edukacja z pasją”;
ü „Ocenianie jako integralna część procesu kształcenia”;
ü „Planowanie rozwoju zawodowego nauczyciela”;
ü „Tanecznym krokiem przez Europę”;
ü „Pomysł na zajęcia rozwijające z czterolatkami”;
ü „Edukacja przez ruch wg Doroty Dziamskiej w wychowaniu przedszkolnym”;
ü „Wiosna - wesołe zabawy logopedyczne stymulujące rozwój czterolatków”;
ü „Metodyczne doskonalenie umiejętności w zakresie rozwijania myślenia matematycznego w edukacji wczesnoszkolnej”;
ü „Tanecznym krokiem przez lądy i morza”;
ü „Doskonalenie umiejętności wychowawczych nauczycieli, w tym dotyczących rozwiązywania konfliktów szkolnych, radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów, prowadzenia mediacji, budowania właściwych relacji pomiędzy uczniem – nauczycielem – rodzicem”;
ü „Jak budować bezpieczeństwo ucznia w szkole”;
ü „Papierowy zawrót głowy – praktyczne wykonywanie ozdób, dekoracji, prezentów z papieru, bibuły i wykliny papierowe”;
ü „Idą dzieci do przedszkola – idą też ich rodzice… Jak sprawić by maluchy Cię pokochały, a rodzice Ci zaufali”;
ü „Kto tak pięknie gra? To dzieci, pani i ja”;
ü „Wspomaganie rozwoju dziecka w przedszkolu”;
ü „Doskonalenie kompetencji wychowawczych”;
ü „Zabawy i ćwiczenia logorytmiczne w przedszkolu”;
ü „Gry dydaktyczne w edukacji matematycznej w I i II etapie kształcenia”;









